Koolituse lõputööna valmib igal meeskonnal arendusprojekt, mis on seotud õppeprotsessi muutmisega tehnoloogia abil.
Iseseisev töö enne koolitust (valmis nädal enne esimest koolituspäeva)
- Vabalt valitud keskkonnas vormistada oma meeskonna blogi, mille kaudu toimub arendusprojekti protsessist ülevaate andmine. Blogi link lisatakse digijuht.hitsa.ee lehele. Blogisse lisada:
*Koolitusel osaleva meeskonna tutvustus.
*Koolitusele tulemise eesmärk ja ootused.
*Teistele mõeldud jutustus oma haridusasutuse innovatsiooniloost/eduloost.
Blogisse kirjutage palun nii, et see oleks jälgitav ka kõrvaltvaatajale ning ärataks neis huvi. Illustreerige arendusprojekti protsessi ja tegevusi nt fotode ja videotega.
Iseseisev töö enne veebisemiari (kuupäev täpsustub):
- Eesmärk: mis oli teie arendusprojekti lõppeesmärk (ehk eesmärk lõpuseminariks)?
- Hästi: kirjeldage senist arendusprojekti käiku – mis on tänaseks läinud hästi?
- Takistused: milliseid takistusi on tekkinud, mis ei ole läinud plaanipäraselt?
- Teisiti: mida teeksite teisiti? Mida teete edasi?
Näitlikustage toimunut.
Iseseisev töö pärast veebiseminari:
Andke tagasisidet ühele koolitusel osaleva meeskonna arendusprojektile. Kirjeldage, mida teise meeskonna blogi/arendusprojekti lugedes:
- Õppisite
- Kogesite/tundsite
- Mida neile soovitate?
Iseseisev töö lõpuseminariks (valmis nädal enne seminari):
- Blogis on ülevaade kõikidest arendusprojekti etappidest.
- Vastatud on küsimustele:
- Kuhu olete arendusega tänaseks jõudnud? Milliseid tegevused on sinna viinud (kui palju need on plaanitust erinenud)?
- Mis on läinud hästi? Milliste raskustega olete kokku puutunud?
- Kuidas toimus nt õpetajate, teiste kolleegide ja õpilaste kaasamine?
- Mida olete ise ja mida on teie kool arendusprotsessi käigus õppinud?
- Millised on teie kooli järgmised arendustegevused?
- Vähemalt ühelt koolitusel osalevalt meeskonnalt on saadud tagasiside.
Lõpuseminariks valmib interaktiivne (pealtvaatajaid kaasav) veebipõhine esitlus. Lõpuseminari esitluse ettekannet ootame asutuse juhilt.